Er der noget galt med din vare?
Hvis dit produkt er defekt eller mangelfuldt, kan du reklamere over dette.
Hvis du ønsker at reklamere over et evt. defekt produkt kan du enten vælge at indlevere det i vores butik eller sende produktet til os. Hvis du vælger at sende produktet til os skal du pakke det komplette produkt forsvarligt ind og sende retur til os sammen med en fejlbeskrivelse og fakturakopi til:
Dataworld
Att. RMA
Byleddet 1
4000 Roskilde
Når vi har modtaget dit produkt, bliver sagen behandlet hurtigst muligt.
Er du i tvivl om dit produkt/fejlen er dækket af reklamationsretten, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@dataworld.dk
Du har 2 års reklamationsret på privatkøb. jvnf. vores betingelser.
NB! Dataworld A/S kan desværre ikke garantere for dine data på computersystemer, harddiske, hukommelseskort og andre lagringsmedier. Der tages derfor ej heller ansvar for tab af evt. mistet data.
Husk derfor at tage en kopi af dine data, inden du indleverer varen til os. Har du brug for hjælp til at sikre dine data, kan du kontakte vores service afdeling på kundeservice@dataworld.dk for et uforpligtende tilbud!
Bemærk: Hvis der ikke bliver fejl på dit produkt vil der være et teknisk gebyr på kr. 599,- som dækker over fejlsøgning/undersøgelse samt evt. fragt retur.
Bemærk: Hvis produktet ikke er dækket af reklamationsretten vil der ligeledes være et håndteringsgebyr på kr. 599,- som dækker over fejlsøgning/undersøgelse samt evt. fragt retur.
Vi anbefaler ikke at DAO bruges til forsendelser til os da vi oplever mange udfordringer med leveringer fra dem!
Alternativt kan du spare tid -og eventuel transport, ved at kontakte producenterne direkte - og dermed opnå en kortere reparationstid.
Se venligst kontaktoplysningerne herunder:
Bærbare computere & skærme:
ACER Support
Tlf. 33 70 20 70 eller https://customercare.acer-euro.com/customerselfservice
Asus support
Tlf. 38 32 29 43 eller https://eu-rma.asus.com/dk
AOC
https://aoc.infotip-rts.com/Home.xhtml
LG Support
Tlf. 80 88 76 87
Lenovo Support
Tlf. 89 88 15 36
Logitech Support
Tlf. 38 32 32 10
BenQ Support
Tlf. 82 33 27 19
HP
Tlf. 35 15 80 58
Iiyama
Der er on-site garanti på Iiyama skærme. De kan fejlmeldes online her: https://iiyama.com/gl_en/service-form/
Samsung/ HP/Compaq/Toshiba
Kontakt servicepartneren ServiceBroker: https://www.servicebroker.dk/
Dell
Tlf. 70 23 01 82
MSI
https://www.msi.com/page/service-location-new
Windows/Licens
Microsoft Support Tlf. 82 33 31 00
Printere:
Brother
Tlf. 43 31 31 90
Epson
Tlf .32 72 92 10
Canon
Kontakt servicepartneren DFA Service Aps Tlf. 38 88 78 68
Lexmark
Blækprintere: Tlf.38 48 72 46
Laser Printer: Tlf.38 32 28 17
Hardware & tilbehør:
Contour (Mousetrapper)
Tlf. 70 27 02 27 eller https://contourdesign.dk/support/garanti-og-returret/
Asus support
Tlf. 38 32 29 43 eller https://eu-rma.asus.com/dk