✔ 4,7 * på Trustpilot ✔ Fragt kun DKK 38,- ✔ Sikker betaling ✔ 14 dages returret ✔ Fysisk butik i Roskilde
Byleddet 1, DK-4000 Roskilde +45 46 38 19 11 salg@dataworld.dk
Tom Indkøbskurv

Reklamation

Forsiden Reklamation

Er der noget galt med din vare?

Hvis dit produkt er defekt eller mangelfuldt, kan du reklamere over dette.

Hvis du ønsker at reklamere over et evt. defekt produkt kan du enten vælge at indlevere det i vores butik eller sende produktet til os. Hvis du vælger at sende produktet til os skal du pakke det komplette produkt forsvarligt ind og sende retur til os sammen med en fejlbeskrivelse og fakturakopi til:

Dataworld
Att. RMA
Byleddet 1
4000 Roskilde

 

Pakken skal sendes retur til ovenstående adresse og ikke til en pakkeshop.

Vi anbefaler ikke at DAO bruges til forsendelser til os da vi oplever mange udfordringer med leveringer fra dem!

Forvent en behandlingstid på cirka 2-3 uger. I enkelte tilfælde kan der forekomme yderligere behandlingstid.


Er du i tvivl om dit produkt/fejlen er dækket af reklamationsretten, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@dataworld.dk

Du har 2 års reklamationsret på privatkøb. jvnf. vores betingelser.



NB! Dataworld A/S kan desværre ikke garantere for dine data på computersystemer, harddiske, hukommelseskort og andre lagringsmedier. Der tages derfor ej heller ansvar for tab af evt. mistet data.
Husk derfor at tage en kopi af dine data, inden du indleverer varen til os. Har du brug for hjælp til at sikre dine data, kan du kontakte vores service afdeling på
kundeservice@dataworld.dk for et uforpligtende tilbud!

Bemærk: Hvis der ikke bliver fejl på dit produkt vil der være et teknisk gebyr på kr. 599,- som dækker over fejlsøgning/undersøgelse samt evt. fragt retur.
Bemærk: Hvis produktet ikke er dækket af reklamationsretten vil der ligeledes være et håndteringsgebyr på kr. 599,- som dækker over fejlsøgning/undersøgelse samt evt. fragt retur.

Vi anbefaler ikke at DAO bruges til forsendelser til os da vi oplever mange udfordringer med leveringer fra dem!



Alternativt kan du spare tid -og eventuel transport, ved at kontakte producenterne direkte - og dermed opnå en kortere reparationstid.

Se venligst kontaktoplysningerne herunder:


Hardware, Bærbare computere & skærme:

ACER Support 
Tlf. 78 73 04 30 eller 
https://customercare.acer-euro.com/customerselfservice

Asus support 
Tlf. 38 32 29 43 eller 
https://eu-rma.asus.com/dk

AOC
https://aoc.infotip-rts.com/Home.xhtml

Contour (Mousetrapper)
Tlf. 70 27 02 27 eller
https://contourdesign.dk/support/garanti-og-returret/

LG Support
Tlf. 80 88 76 87


Lenovo Support 
Tlf. 89 88 15 36

Logitech Support 
Tlf. 78 15 16 90


Microsoft Support 
Software og Surface support: Tlf. 82 33 31 00
Xbox support: Tlf. 38 48 73 93
Telefonisk produktaktivering (Windows & Office): Tlf. 80 70 13 15


BenQ Support 
Tlf. 82 33 27 19


HP
Tlf. 35 15 80 58


Iiyama
Der er on-site garanti på Iiyama skærme. De kan fejlmeldes online her: 
https://iiyama.com/gl_en/service-form/

Samsung/ HP/Compaq/Toshiba
Kontakt servicepartneren ServiceBroker: 
https://www.servicebroker.dk/

Dell
Tlf. 70 23 01 82


MSI
https://www.msi.com/page/service-location-new



Printere:

Brother 
Tlf. 70 27 31 32


Epson
Tlf. 32 72 92 10


Canon
Tlf. 70 20 55 15


Lexmark 
Blækprintere: Tlf.38 48 72 46
Laser Printer: Tlf.38 32 28 17