Vores nuværende driftstatus: Vores butik holder åbent og vi leverer fortsat med GLS og PostNord.
Tom Indkøbskurv

FAQ

Forsiden / FAQ

Spørgsmål og svar før og efter du handler



01. Er Priserne de samme i butikken som på hjemmesiden?
Ja - For at yde vores kunder den optimale pris er priserne i vores butik de samme som du kan se på hjemmesiden

02. Kan ordren afhentes i jeres butik?
Ja - I bestillingsprocessen kan du, efter du har indtastet dit navn, adresse mm., vælge "Afhentning". Der er naturligvis ingen ekstra gebyrer når du afhenter i vores butik. Du vil blive kontaktet når din bestilling er klar til afhentning.

03. Jeg har fundet en vare jeg gerne vil bestille. Er den på lager?
Du kan altid se lagerstatus på produkterne på hjemmesiden. Det fremgår med antal om varen er på lager i butikken eller om varen er på vores fjernlager. Hvis varen er på lager i butikken kan varen ligeledes afhentes her. Hvis varen er på fjernlager er leveringstiden 2-5 dage cirka. Hvis lagerstatus er grå er varen desværre ikke på lager.

04. Sendes der varer til udlandet, Færøerne eller Grønland?
Nej, vi sender desværre ikke pakker til ovenstående lande.

05. Jeg er offentlig kunde, og ønsker kredit, kan jeg få det?
Er du indkøber i den offentlige sektor, så er det muligt at blive oprettet som kreditkunde.
Send os en mail på salg@dataworld.dk med jeres oplysninger så kontakter vi jer med videre forløb.

06. Er det muligt at ændre/tilføje i en ordre jeg allerede har afgivet?
Nej, så snart vi modtager din ordre, bliver den printet på vores lager og vi går igang med at behandle den, så du kan derfor ikke ændre i ordren.

07. Jeg har lagt en ordre, men vil gerne annullere ordren. Hvad gør jeg?
Hvis du ønsker at annullere din ordre kan dette gøres ved at kontakte os pr. telefon 46 38 19 11 eller mail til salg@dataworld.dk
Din ordre er først slettet i vores system når du har modtaget en bekræftelse på dette fra os.

08. Jeg er privatkunde og vil benytte min 14 dages returret ved nethandel, hvad gør jeg?
Ønsker du at benytte dig af returretten ved nethandel bedes du oprette en RMA-SAG og dernæst sende varen retur til os med dine konto oplysninger så vi kan tilbageføre beløbet til din konto. Hvis du ikke har mulighed for at oprette en RMA-SAG bedes du sende varen retur til os med en tydelig beskrivelse af dine ønsker og fakturakopi.

09. Mit produkt virker ikke som det skal og er muligvis defekt, hvad gør jeg?
Hvis du ønsker at reklamere over et evt. defekt produkt kan du enten vælge at indlevere det i en af vores butikker eller sende produktet til vores afdeling i Roskilde. Hvis du vælger at sende produktet til os skal du først oprette en RMA-Sag på vores hjemmeside når du logger ind, her modtager du automatisk et RMA nr. som du skriver udenpå pakken når du sender det retur til os. Hvis du ikke har mulighed for at oprette en RMA-SAG bedes du sende varen retur til os med en tydelig fejlbeskrivelse af dine ønsker og fakturakopi.

10. Jeg kan ikke finde drivere til mit Mad Catz produkt - hvad gør jeg?
Du kan finde drivere til de fleste Mad Catz produkter på dette link: http://drivers.softpedia.com/get/KEYBOARD-and-MOUSE/Mad-Catz/
Hvis dit produkt ikke fremgår på linket bedes du sende os en mail på salg@dataworld.dk med hvilket produkt du har så vil vi finde den korrekte driver og sende til dig.