FAQ

FAQ

  
Spørgsmål og svar før og efter du handler

 

01. Er Priserne de samme i butikken som på hjemmesiden?

Ja -  For at yde vores kunder den optimale pris er priserne i vores butik de samme som du kan se på hjemmesiden

 

02. Kan ordren afhentes i jeres butik?

Ja - I bestillingsprocessen kan du, efter du har indtastet dit navn, adresse mm., vælge "Betaling ved afhentning". Her vil evt. fragt omkostninger automatisk blive fjernet. Du vil blive kontaktet når din bestilling er klar til afhentning.

 

03. Jeg har fundet en vare jeg gerne vil bestille. Er den på lager?

Du kan altid se status på produkterne på hjemmesiden. F.eks. hvis ikonet er grønt er den på lager i butikken, hvis den er gul er den på fjernlager og man skal påregne 2-5 dages lev.tid, rød betyder varen er i restordre og du kan kontakte os for at få oplyst leveringstid.

 

04. Sendes der varer til udlandet, Færøerne eller Grønland?

Nej, vi sender desværre ikke pakker til ovenstående lande.

 

05. Jeg er offentlig kunde, og ønsker kredit, kan jeg få det?

Er du indkøber i den offentlige sektor, så er det muligt at blive oprettet som kreditkunde.

Du bedes udfylde vores erhvervsansøgning på dette link "kundeansøgning", og du vil herefter blive kontaktet af en medarbejder.

 

06. Er det muligt at ændre/tilføje i en ordre jeg allerede har afgivet?

Nej, så snart vi modtager din ordre, bliver den printet på vores lager og vi går igang med at behandle den, så du kan derfor ikke ændre i ordren.

 

07. Jeg har lagt en ordre, men vil gerne annullere ordren. Hvad gør jeg?

Hvis du ønsker at annullere din ordre kan dette gøres ved at kontakte os pr. telefon 46 38 19 11 eller mail til salg@dataworld.dk

Din ordre er først slettet i vores system når du har modtaget en bekræftelse på dette fra os.

 

08. Jeg er privatkunde og vil benytte min 14 dages returret ved nethandel, hvad gør jeg?

Ønsker du at benytte dig af returretten ved nethandel bedes du oprette en RMA-SAG og dernæst sende varen retur til os med dine konto oplysninger så vi kan tilbageføre beløbet til din konto.

 

09. Mit produkt virker ikke som det skal og er muligvis defekt, hvad gør jeg?

Hvis du ønsker at reklamere over et evt. defekt produkt kan du enten vælge at indlevere det i en af vores butikker eller sende produktet til vores afdeling i Roskilde. Hvis du vælger at sende produktet til os skal du først oprette en RMA-Sag på vores hjemmeside under "Reklamation", her modtager du automatisk et RMA-Ticket som du skriver udenpå pakken når du sender det retur til os.

 

10. Jeg kan ikke finde drivere til mit Mad Catz produkt - hvad gør jeg?

Du kan finde drivere til de fleste Mad Catz produkter på dette link: http://drivers.softpedia.com/get/KEYBOARD-and-MOUSE/Mad-Catz/

Hvis dit produkt ikke fremgår på linket bedes du sende os en mail på salg@dataworld.dk med hvilket produkt du har så vil vi finde den korrekte driver og sende til dig.

 

Indkøbsvogn
Alle priser er inkl. moms
MAD CATZ S.T.R.I.K.E TE Gaming Keyboard
MAD CATZ S.T.R.I.K.E TE Gaming Keyboard

Superfedt Gaming tastatur med mekaniske taster !

Pris: 499,00 kr.
Kaspersky Internet Security 2017 (3user)
Kaspersky Internet Security 2017 (3user)

DET ER BILLIGT!! MEGET BILLIGT!!!

Pris: 179,00 kr.